להתאמן על הבוקר: 5 סיבות שיגרמו לכם לכוון את השעון

לאימון בוקר יש יתרונות רבים, ואם עד עכשיו לא מצאתם את הסיבה שתגרום לכם לכוון את השעון מוקדם יותר, קבלו 5 סיבות שבטוח יצליחו במשימה.

יש היגיון גדול באימון על הבוקר. אחרי מנוחת הלילה, הגוף יעיל יותר ומסוגל להגיע לתוצאות טובות יותר, אבל שרון ליפשיץ כבר אמרה את זה לפנינו ולא נותר לנו אלא להסכים – קשה לקום בבוקר. כדי שתוכלו לקחת החלטה לכוון את השעון לשעה מוקדמת יותר, רק כדי להתאמן, חשוב שתבינו את היתרונות הרבים שמספק אימון בוקר מוצלח. אם עד עכשיו התלבטתם, אנחנו מבטיחים שהכתבה הבאה תקל עליכם את החיים –

  • 5 סיבות שיגרמו לכם לכוון את השעון מוקדם יותר ולצאת לאימון בוקר.


  1. התמקדות
    אימון בוקר יעזור לכם לשחרר את המחשבה על הצורך באימון בהמשך היום ויאפשר לכם להתמקד בדברים החשובים שרציתם להשיג במהלך היום. אחרי אימון בוקר טוב תרגישו שלווים, רגועים וממוקדים, כך שתוכלו לתכנן את היום כמו שצריך ולוודא ששום דבר חשוב לא נשכח בדרך. נסו להקדיש חלק מזמן האימון למחשבות לגבי המשך היום, כדי להרוויח כמה שיותר מזמן האימון.
  2. שימו את האימון בראש סדר העדיפויות
    לכולנו יש כוונות טובות, אבל פעמים רבות אנחנו מתכננים להתאמן ביום מסוים, רק כדי למצוא את עצמנו בסוף היום עייפים אחרי פעילויות רבות אחרות שמילאו לנו את היום. אנחנו פשוט לא שמים את האימון בראש סדר העדיפויות שלנו לאותו יום. כמה פעמים כבר תכננתם להתאמן ביום מסוים, אבל בסופו של דבר עניין אחר (עייפות, רעב, עבודה או כל דבר אחר) השתלט על הזמן שלכם? אם תקומו מוקדם ותתאמנו בתחילת היום, תוכלו לנוח בסופו בלי רגשות אשם על עוד אימון שלא יצאתם אליו.
  3. מצב רוח טוב
    אין כמו אימון טוב כדי לשפר את מצב הרוח ולמלא את הגוף בהורמונים בריאים. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים בגוף, שמסייעים לתחושת הנאה ורגיעה. אם תתחילו את היום באימון, תוכלו ליהנות מתחושה חיובית ושמחה, שתשפיע גם בשארית היום על חייכם והחיים של אלה שסביבכם.
  4. הישגיות וביטחון עצמי
    הצלחה ותחושה של הישגיות תעזור לכם לבנות ביטחון, לא רק בספורט, אלא באופן כללי. שמרו על פעילות גופנית קבועה בשעות הבוקר ותוכלו להגיע להישג חשוב – לחיות חיים פעילים. ביטחון עצמי הוא תוצר לוואי נהדר של הצלחה ונחישות.
  5. חילוף חומרים
    אימון בשעות הבוקר יכול לעזור לכם לשרוף שומן מיותר במהלך היום. כשמתחילים את היום בפעילות גופנית, מגבירים את קצב חילוף החומרים ומכריחים את הגוף להשתמש באנרגיה כדי להתחדש במהלך היום. פעילות גופנית יכולה לשפר את קצב חילוף החומרים במנוחה, כך שהגוף שלכם יהפוך יעיל יותר בשריפת קלוריות. כמובן שמומלץ לאכול מעט לפני האימון ולא להתאמן על בטן ריקה.


עדיין לא השתכנעתם? לא נורא, אפילו פעילות גופנית מועטה טובה יותר מחוסר פעילות גופנית מוחלט. ובכל מקרה, כל שעה בה אתם מצליחים להתאמן היא טובה, כל עוד אתם מצליחים להישאר פעילים בכל יום. ישנן הרבה סיבות שיכולות לגרום לכם לכבות את השעון ולהמשיך לישון, אבל נסו לזכור את את הסיבות שיעזרו לכם לא לוותר לעצמכם ולהתעורר לאימון בוקר מוצלח.

נכתב על ידי סמנתה קלייטון, AFAA, ISSA, מנהלת ראשית לחינוך גופני בהרבלייף.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
04-05-2021
עוגת ריקוטה ופירות יער
תזונה
03-05-2021
ילדים במשקל תקין: 8 דרכים לגרום לילדים לחיות בריא יותר
תזונה
29-04-2021
מה הבעיה בדיאטות ואיך אפשר לרדת במשקל בלעדיהן?
מתכונים
27-04-2021
מתכון להכנת שייק תות שוקולד
ספורט
22-04-2021
10 דברים שאתם חייבים לדעת על אימונים בגיל השלישי
ספורט
19-04-2021
19 דרכים להעלות את המוטיבציה לאימונים
תזונה
15-04-2021
מדריך עצמאות בריא: ככה תשמרו על הבריאות והמשקל ביום העצמאות
מתכונים
13-04-2021
מתכון להכנת וופל תרד