אאורקה! חטיף שהוא גם ארוחת ביניים מאוזנת

למידת מנגנוני הרעב והשובע הפנימיים היא הצעד הראשון בדרך ליצירת הרגלי אכילה נכונים ובריאים. יותר ויותר מחקרים מצביעים על ארוחות ביניים כעל דרך בריאה לנהל את התפריט היומי שלנו. לארוחות ביניים מספר יתרונות: הן מפחיתות את רמת הרעב במהלך היום, מסייעות להוריד את צריכת הקלוריות בארוחות המרכזיות ואפילו עוזרות לגוף להוריד רמות אינסולין וכולסטרול LDL.

כמובן, שלא מדובר בהמלצה לאכול קינוחים בין הארוחות, לשתות משקות ממותקים או לנשנש שקיות חטיפים באמצע היום. ממש כמו הארוחות המרכזיות, גם ארוחות הביניים צריכות להיות מאוזנות ובריאות. באופן כללי, מומלץ להעדיף מזונות המכילים חלבונים, ששומרים אותנו שבעים לאורך זמן, לצד פחמימות המתפרקות לאט. יתרה מזאת, מומלץ להקפיד על ארוחות ביניים בעלות ערך קלורי של 150 קלוריות.


בהתאם לדרישות אלו,

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף פיתחה סדרת חטיפי חלבון שנועדו לאכילה בין הארוחות. החטיפים מכילים 140 קלוריות בקירוב ומשלבים 10 גרם חלבון ופחות מ-5% שומן, עם מנת פחמימות מאוזנת לכל חטיף – הכל מבלי לוותר על הטעם ומבלי להקפיץ את רמות הסוכר בדם.

את החטיפים ניתן לרכוש בשלושה טעמים: שוקולד-בוטנים, וניל-שקדים ולימון.



מהיום מותר לנשנש!

  • לחטיפים ערך גליקמי נמוך. פירוש הדבר הוא שהם משלבים פחמימות וחלבונים באופן מבוקר ומספקים לגוף אנרגיה מתמשכת.
  • תכולת החלבון בחטיפים גבוהה. פירוש הדבר הוא שהם גורמים לתחושת שובע לאורך זמן – מה שיקל עליכם לא להתפתות לנשנושים אחרים בין הארוחות.
  • רמת החלבון והפחמימות שמכילים החטיפים עשויה לסייע בהכנת הגוף לאימונים.
  • כל חטיף מכיל רק 140 קלוריות לערך.
  • כל חטיף עטוף בנפרד, כך שאפשר גם להכניס אותו לתיק וליהנות ממנו בכל מקום.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
04-05-2021
עוגת ריקוטה ופירות יער
תזונה
03-05-2021
ילדים במשקל תקין: 8 דרכים לגרום לילדים לחיות בריא יותר
תזונה
29-04-2021
מה הבעיה בדיאטות ואיך אפשר לרדת במשקל בלעדיהן?
מתכונים
27-04-2021
מתכון להכנת שייק תות שוקולד
ספורט
22-04-2021
10 דברים שאתם חייבים לדעת על אימונים בגיל השלישי
ספורט
19-04-2021
19 דרכים להעלות את המוטיבציה לאימונים
תזונה
15-04-2021
מדריך עצמאות בריא: ככה תשמרו על הבריאות והמשקל ביום העצמאות
מתכונים
13-04-2021
מתכון להכנת וופל תרד