מתכוננים לחום הגדול – שומרים על העור בקיץ

ימי הקיץ החמים עלולים לפגוע בעור הפנים שלכם. כך תדאגו לשמור עליו מפני החום והלחות

החמסינים הראשונים של הקיץ אולי מאחורינו, אבל מצפים לנו עוד לא מעט ימים חמים ומייבשים. לפני שאתם יוצאים לים או לבריכה, זכרו ששהייה בשמש למשך זמן ארוך עלולה להשפיע על עור הפנים שלכם. מעבר לכוויות, קרני השמש עלולות לזרז היווצרות של קמטים וקמטוטים, כתמי גיל ואפילו עור רפוי. הלחות והטמפרטורות הגבוהות עלולות גם הן לתרום את שלהן, בדמות עור שמנוני, למשל. כדי ליהנות מעור נעים וזוהר גם בקיץ, שמרו על העור וטפלו בו היטב.

קבלו טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך.

  • שומרים על עור נקי
    ניקיון של העור הוא אחת הדרכים הבסיסיות לשמור על עור בריא, גם בחורף וגם בקיץ. במהלך הקיץ, כשמזג האוויר חם ולח, העור שלנו מייצר יותר שומן, ולכן כדאי לדאוג לניקיון העור אפילו יותר מתמיד. דאגו לנקות את העור לפחות פעמיים ביום, בוקר וערב. תכשיר הניקוי על בסיס אלוורה מסדרת SKIN של הרבלייף הוא פתרון מצוין. הוא מתאים לעור רגיל עד יבש ואינו מכיל תוספת של פראבנים וסולפטים. הוא מסיר איפור, לכלוך ועודפי שומן מהעור, בלי לגרום לגירוי. שימוש יומי בתכשיר יעזור לכם לשמור על עור נקי ובריא.


  • קרם הגנה – חובה!
    אם אין לכם עדיין קרם הגנה בתיק, זה הזמן להכניס לשם אחד. קרם הגנה הוא מוצר חובה בקיץ. אל תרשו לעצמכם להיחשף לשמש לפני שנמרחתם כמו שצריך, בכל איזור שחשוף לשמש, מהראש ועד כפות הרגליים. חשיפה לקרני UV עלולה לגרום לכוויות, קמטים, קמטוטים והזדקנות של העור. קרם הגנה יכול לעזור לכם למנוע את כל אלה. הצטיידו בקרם הגנה מעל 30 SPF והתמרחו בהתאם להוראות, כל עוד אתם בשמש.


  • מוסיפים נוגדי חימצון
    נוגדי חימצון יכולים לסייע לכם לשמור על העור שלכם בריא. ויטמין C, למשל, מגן על העור מפני נזק סביבתי ומסייע לייצור קולגן בגוף. מוצרי קוסמטיקה שמכילים נוגדי חימצון יכולים לעזור לגוף שלכם להילחם ברדיקלים החופשיים שפוגעים בו ולשפר את מראה העור. הוסיפו נוגדי חימצון גם לתזונה היומית שלכם. צרכו ירקות טריים ופירות כמו אננס, פירות יער ופירות הדר, שעשירים בנוגדי חימצון, ויטמינים וחומרים מזינים אחרים.


  • שתו הרבה מים
    אל תישארו צמאים! מים הם מרכיב חשוב בבריאות העור. הם מסייעים לעור להיראות גמיש, זוהר ורך יותר. בנוסף, הם עוזרים לגוף לשטוף את הרעלים, דרך הזיעה והשתן. קחו איתכם תמיד בקבוק מים ודאגו לשתות לפחות 3-2 ליטרים ביום, ואפילו יותר אם אתם מבצעים פעילות גופנית או עובדים בחוץ.


  • קרם לחות: לחות בריאה
    רבים חושבים שהלחות באוויר במהלך הקיץ מספיקה, והעור לא זקוק ללחות נוספת. האמת היא, שקרם לחות הוא אחד המוצרים החיוניים במהלך הקיץ. החום עלול לייבש את העור, ולחות יכולה לעשות לו רק טוב. בחרו בקרם לחות קליל ולא שומני, רצוי קרם לחות שמכיל SPF לשעות היום. דאגו להעניק לעור לחות גם לפני השינה, כדי לעזור לו לקבל את מנת הלחות שהוא זקוק לה במהלך הלילה.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
11-04-2021
3 טיפים תזונתיים לצום רמדאן בריא
מתכונים
08-04-2021
מתכון להכנת שייק בננה קינמון
תזונה
04-04-2021
8 דברים שאתם חייבים להכניס לשייק שלכם
ספורט
01-04-2021
לא רק באימון: איך לשרוף יותר קלוריות ולשמור על הבריאות לאורך כל היום?
תזונה
29-03-2021
הארוחה האחרונה: מה לאכול לארוחת ערב ומה לא?
תזונה
25-03-2021
המדריך לפסח בריא: איך נשמור על הבריאות בחג החירות?
טיפוח
18-03-2021
המדריך השינה המלא
מתכונים
16-03-2021
חצאי אבוקדו עם סלסת עגבניות ופטה